Strona główna · Forum · Kontakt · FAQ
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Menu
Initial D
Anime
Manga
Postacie
Samochody
Live Action
Napisy
Gry
Inne

Wangan Midnight
Anime
Manga
Postacie
Samochody

Over Rev
Postacie
Manga

My Carrera
Manga

Countach
Manga

Inne projekty
Gungrave
Gunsmith Cats
Mezzo Forte
Over Drive
Shigurui
You're Under Arrest
Ah! My Goddess
Crystal Blaze
Shuto Kousoku Trial

Poboczem
Czytelnia
Recenzje gier
Gadżety

Aktualnie online
Gości online: 2

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 749
Najnowszy użytkownik: Calves Kelson123

Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

10/12/2018 23:51
Nie chce być sceptykiem ale ciężko będzie mu dorównać np. assetto

09/12/2018 11:02

07/12/2018 19:16
Trzeba to opić Grin

05/12/2018 23:55
20 lat temu wyemitowano premierowo finałowy odcinek First Stage Smile Szmat czasu moi drodzy! Smile

23/11/2018 02:08
Na razie 11


Facebook Like



Initial D: Samochody

Toyota AE86 Sprinter Trueno GT-Apex [Hachiroku, 86]

Kierowca: Takumi Fujiwara
Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC (4A-GEU). Nowy silnik w 2nd Stage: TRD Grupa A typ AE101
Moc max: 150 KM przy 6600 obr./min. Nowy silnik 240 KM przy 11000 obr./min
Max moment obr.: 16.5 kgm przy 5200 obr./min
Pojemność: 1589 cc.
Napęd na tylne koła

W Europie znana jako Corolla. Kolejne generacje tego modelu mają już niestety napęd na przód. Hachi oznacza cyfrę 8, roku cyfrę 6.







Nissan Skyline GT-R32 V-Spec II [GT-R]

Kierowca: Takeshi Nakazato
Silnik: 6-cylindrowy, rzędowy, DOHC (RB26DETT), 2xturbosprężarka.
Moc max: 375 KM przy 6800 obr./min.
Max moment obr.: 42.9 kgm przy 4400 obr./min
Pojemność: 2568 cc.
Napęd na cztery koła (4WD)

R32 jako pierwszy był wyposażony w silnik RB26DETT, był on montowany aż do modelu R34. Fani RX7 i R32 w Japonii nie przepadają za sobą (czyt. nienawidzą się nazwzajem), co jest pokazane w anime a także i w mandze.







Mazda Enfini RX-7 FD3S [FD]

Kierowca: Keisuke Takahashi
Silnik: 2-wirnikowy silnik Wankla (RE13BT), 2xturbosprężarka.
Moc max: 350 KM przy 6500 obr./min.
Max moment obr.: 30 kgm przy 5000 obr./min
Pojemność: 2 x 654 cc.
Napęd na tylne koła

Trzecia generacja RX-7. Posiada wspaniały silnik z dwoma wirującymi tłokami, przez co jest strasznie paliwożerny i szybko się zużywa. Za to jego moc, przy 1.3 jest niesamowta!







Mazda Savanna RX-7 FC3S [FC]

Kierowca: Ryousuke Takahashi
Silnik: 2-wirnikowy silnik Wankla (RE13BT), turbosprężarka.
Moc max: 280 KM przy 6500 obr./min.
Max moment obr.: 28 kgm przy 4000 obr./min
Pojemność: 2 x 654 cc.
Napęd na tylnie koła

FC3S to druga generacja modelu RX-7.







Honda CIVIC SiR II [EG6]

Kierowca: Shingo
Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC VTEC (B-16A)
Moc max: 185 KM przy 7800 obr./min.
Max moment obr.: 16.0 kgm przy 7300obr./min
Pojemność: 1595 cc.
Napęd na przednie koła

To piąta generacja modelu Civic.W Europie krytykowany za zbyt twarde zawieszenie - za oceanem niesamowicie popularny. Razem z nadejściem tego modelu zaprezentowano nowe silniki VTEC charakteryzujące się znakomitymi osiągami i umiarkowanym zapotrzebowaniem na paliwo. Mimo swoich lat linia nadwozia wciąż może się podobać







Nissan 180SX TYPE X [RPS13]

Kierowca: Kenji
Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC SR20DET, turbosprężarka
Moc max: 205 KM przy 6000 obr./min.
Max moment obr.: 28.0 kgm przy 4000obr./min
Pojemność: 1998 cc.
Napęd na tylne koła

Samochód zbudowany na platformie S13. W Europie sprzedawany jako 200sx. Bardzo powiązany technicznie z Silvią S13.







Nissan Silvia [S13]

Kierowca: Iketani
Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC CA18DET
Moc max: 175 KM przy 6400 obr./min.
Max moment obr.: 23.0 kgm przy 4000obr./min
Pojemność: 1809 cc.
Napęd na tylne koła

Bliźniaczy samochód z 180sx. Zdobył ogromną popularność w Japonii.







Nissan Sil-80 [RPS13]

Kierowca: Mako Satou
Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC SR20DET
Moc max: 230 KM przy 6000 obr./min.
Max moment obr.: 28.0 kgm przy 4800obr./min
Pojemność: 1998 cc.
Napęd na tylne koła

Sil-80 oryginalnie została stworzona przez pierwszych japońskich drifterów, którzy mieli Nissana 180SX z uszkodzonym przodem. Ponieważ części do Silvii były lżejsze i tańsze, zamontowali je u 180SX i tak powstała Sil-80. Firma Kids Heart (w porozumieniu z Nissanem) wykorzystała ten pomysł i "oficjalnie" wydała wersję Sil-80 w liczbie około 500 sztuk.







Toyota Corolla Levin SR-5 [AE85]

Kierowca: Itsuki Takeuchi
Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, SOHC 3A-U
Moc max: 87 KM
w 4th stage po zamontowaniu turbosprężarki: 150KM
Pojemność: 1452 cc.
Napęd na tylne koła


Łatwo ją pomylić z AE86 bowiem zewnętrznie praktycznie niczym się nie różni. Jednak mechanicznie to dwa różne światy.







Nissan Silvia Q's [S14]

Kierowca: Kenta Nakamura
Silnik: SR20DE
Moc max: 170 KM
Pojemność: 1998 cc.
Napęd na tylne koła



Następca modelu S13 Silvia. Występował w dwóch rocznikach modelowych 1993-1996 oraz 1996-1998. Po liftingu w 1996r. zyskał agresywniejszy wygląd







Mitsubishi Lancer Evolution III GSR [CE9A]

Kierowca: Kyouichi Sudo
Silnik: 4G63 Turbo
Moc max: 350 KM
Pojemność: 2.0
Napęd na cztery koła


EVO III? Najlepiej sprzedający się egzemplarz w historii EVO!







Mitsubishi Lancer Evolution IV [CN9A][RS]

Kierowca: Seiji Iwaki
Silnik: 4G63 Turbo
Moc max: 300 KM przy 6500 obr./min.
Pojemność: 2.0
Napęd na cztery koła



Evo "czwórka" to zwiększona waga o około 40kg. Mitsubishi zainteresowało się wtedy już normalnym rynkiem, nie tylko tym rajdowym.







Toyota Levin [AE86]

Kierowca: Wataru Akiyama
Silnik: 4A-G(T/Z)E + Turbosprężarka
Moc max: 280 KM przy 7400 obr./min.
Pojemność: 1587 cc.
Napęd na tylne koła


Turbodoładowana (nie seryjnie) wersja dobrze znanej AE86. Tzw. "Bum Bum" turbo.







Toyota SW20 MR2 G-Limited

Kierowca: Kai Kogashiwa
Silnik: ?
Moc max: ?
Pojemność: ?
Napęd na tylne koła


Druga generacja dwumiejscowego coupe. Zadaniem konstruktorów było uzyskanie perfekcyjnego rozkładu masy w samochodzie, dlatego też silnik został umieszczony poprzeczenie przed tylną osią.







Celica GT-4 [ST205]

Kierowca: Miki
Silnik: DOHC 4 3S GTE Turbo
Moc max: 253 KM przy 6000 obr./min.
Pojemność: 1998 cc.
Napęd na cztery koła


Najsliniejszy dotychczas produkowany model Celiki o mocy 239-255KM. Z powodzeniem startował w WRC.







Mercedes Benz W201

Kierowca: "Papa"
Silnik: ???
Moc max: ???
Pojemność: ???
???




Był napędzany silnikami diesla o pojemności 2,0 - 2,5 litra (72-122 KM) oraz silnikami bezynowymi o pojemności 1,8 - 2,6 litra (90-160 KM). Model ten, popularny i uważany za udany, został zastąpiony w 1993 przez klasę C (W202)






Komentarze
#21 | Przemo_Kensai dnia 26/04/2015 19:22
Jeśli chodzi o Mazdę Keisuke to w drugim tomie w rozdziale 11 na stronach 14-15 jest błąd. Ona nie miała sekwencyjnej skrzyni biegów tylko adapter do sekwencyjnej zmiany biegów.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Copyright © 2013